januari 15, 2007

'I do' ;)


nu sitter jag här framför datan och har fixat lite på min blogg samtidigt som jag har chattat med alla mina underbara vänner. okej, kanske inte precis alla. men några. innan jag satt här kollade jag på de dubbelavsnitt av vänner då Monica och Chandler gifter sig. vad gulligt! - men hur pinsamt som helst. vissa såna stunder klarar jag inte av ibland. men det var ju slutet på vänner år 7 och istället (imorgon) börjar ju vänner år 8. det är det här som piggar upp mig mest eftersom jag har vänner år 8, 9 och 10. så om det skulle vara nått jag vill se igen eller om jag missade något avsnitt. kan jag ju bara sätta på en av filmerna som jag har :D ;)
men jag tycker ju oxå att det är kul att passa en spec tid för att hinna med och se avsnitten ;)

kram/ A

Inga kommentarer: